Objavte novú originálnu kolekciu Mercedes-Benz 2021

Užívajte si luxus značky Mercedes-Benz každý deň – po celý deň, a to vďaka novej kolekcii Mercedes-Benz. Od ranného pohľadu na hodinky až po večerné natiahnutie sa vo vašom obľúbenom tričku. Doprajte si prvotriednu eleganciu kdekoľvek: v práci, na letisku, na golfovom ihrisku alebo na rodinnom pikniku. Objavte najnovšie produkty originálnej kolekcie oblečenia a doplnkov Mercedes-Benz.                     

Pozrite si katalóg kolekcie Mercedes-Benz pre rok 2021.                     

Kliknutím na odkaz nižšie otvoríte katalóg a zobrazíte viac detailov o jednotlivých prvkoch kolekcie.

 Stiahnuť katalóg vo formáte PDF (13 MB)

Životný štýl a módne trendy

Mercedes-Benz prezentuje ikony módy a štýlu

Čítať ďalej

Grow up – príbehy novej generácie

V rámci kampane Grow up našla značka Mercedes-Benz nové spôsoby marketingovej komunikácie. Pre päť modelov rodiny kompaktných vozidiel bol vytvorený najkomplexnejší obsah v histórii značky.

Medzi dospievaním a malomeštiactvom

Viac ako 100 sekvenciami pohyblivého obrazu a viac ako 90 obrázkami životného štýlu a produktov bolo na konci roka ukončené rozprávanie príbehov novej generácie.

V centre kampane stoja ľudia, ktorí v napínavej atmosfére medzi úžasným dospievaním a malomeštiactvom stelesňujú životnú silu nových kompaktných vozidiel. Jedným z protagonistov je americký raper A$AP Rocky. Kampaň odštartovala začiatkom marca 2017. Na internetovej stránke www.mercedes-benz.com/growup nájdu záujemcovia nielen podrobnejšie informácie o produkte, ale na jednotlivých trhoch aj flexibilné doplnkové obsahy, ako napríklad integráciu mimoriadnych modelov WhiteArt Edition.

Modernejšia, progresívnejšia a dynamickejšia

„Kampaň Grow up je omnoho viac než len veľká kampaň pre konštrukčné rady. Je to ďalší impulz pre celú značku smerom k modernejšiemu, progresívnejšiemu a dynamickejšiemu vystupovaniu v rámci celej prezentácie značky Mercedes-Benz,“ povedal o zámere kampane Dr. Jens Thiemer, vedúci marketingovej komunikácie Mercedes-Benz pre divíziu osobných vozidiel. „Kampaňou Grow up novým spôsobom interpretujeme tradičné hodnoty a odhady značky Mercedes-Benz a ukazujeme ich dnešnú interpretáciu aj význam v generáciách X a Y. Príbehmi Grow up pritom spoločne s našou agentúrou antoni prezentujeme nekonvenčnú kampaň, ktorá sa vo svojej dôsledne digitálnej orientácii a mechanike obsahu nepovažuje v prvom rade za reklamu.“

Mladá sebavedomá generácia

Stredobodom kampane je päť filmov, ktoré na stránke kampane www.mercedes-benz.com/growup zastupuje päť modelov rodiny kompaktných vozidiel. Rozprávajú príbehy o mladých ľuďoch a modernom dospievaní so všetkými jeho vzostupmi a pádmi. Napríklad o dvoch kamarátkach, ktoré si po hádke a niekoľkomesačnom odmlčaní uvedomia, že skutočné priateľstvo je veľmi cenné a prekoná aj ťažké časy.

Filmy, ktorých réžiu prevzal ocenený švédsky režisér Gustav Johansson, ukazujú zábery v mladom, autentickom duchu. Žiadne umelé svetlo, žiadne inscenované pózy a, samozrejme, pôsobivé začlenenie vozidiel. Kampaň tak pôsobí očarujúco a opisuje svet značky Mercedes-Benz, ktorý v mladej sebavedomej generácii „Grown ups“ vyvoláva nadšenie pre značku.

Nové podoby moderného luxusu

Ako zástupca novej generácie mladých dospelých stelesňuje tento životný pocit americký raper A$AP Rocky. Vo filme o kupé CLA rozpráva doposiaľ nevypovedaný príbeh o svojom vzostupe ako hudobník a módna ikona z Harlemu až na svetové javiská. „Vo svojom živote som sa neustále stretával s neúspechom. Záleží len na tom, aby si sa nepoddal a vždy znova vstal,“ myslí si A$AP Rocky.

A$AP Rocky o svojej životnej filozofii

„Musíš nanovo objavovať svoj život, pokým nedosiahneš úspech.“

Ďalšími protagonistami filmov sú herečka Lucy Waltersová, herečka a producentka Julia Morrisonová, herečka a režisérka Anna Zahnová, herec John Rue známy zo seriálu House of Cards a fotografka Alice Moitié. Táto 25-ročná Francúzka je navyše zodpovedná za obrazové motívy. Vďaka svojej záľube pre nový druh klasickej estetiky vhodne dopĺňa posolstvo kampane. Kampaň odštartovala začiatkom marca televíznym spotom, ktorý upútavkou „Best of“ zostavenou z piatich príbehov vzbudil zvedavosť.